Home > Uncategorized > Va Salut

Va Salut


Buna ziua Romania.

Ma cam plictiseam astazi la munca si ma gandeam ce sa fac.
E deja ora 10:30 si nu am facut nimic altceva decat sa imi citesc e-mailurile si sa raspund la ele.
M-am uitat cam ce e de facut astazi si nu prea sunt multe…. Decembrie a fost cam hectic cu o gramada de treaba si telefonul a sunat ca la oficiul postal , dar astazi nu prea e nimic de facut asha ca m-am decis sa imi deschid si eu un blog.
Zis si facut.

Deocamdata nu stiu exact ce am sa postez aici , dar probabil chestii cotidiene , poate ceva poze , idei si impresii , verzi si uscate , rosii si negre…. (crad ca mai mult negre dupa cum arata lumea de astazi).

Sper ca nu v-am plictisit si sa nu va mire daca am sa postez de mai multe ori pe zi …. plictiseala e mare.

Categories: Uncategorized
  1. No comments yet.
  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

