Home > Amintiri, Versuri > Singur..

Singur..


Sunt singur si caut in naopte
Sunt singur , nu stiu unde esti.
In juru-mi aud numai soapte
ce-mi spun incet ca ma iubesti.

Sunt singur in mica ncapere
Iar lacrimi imi curg nencetat
Caci plang de necaz si durere
De-atunci de cand tu ai plecat.

Sunt singur acum ,imi e dor
Caci tu ai plecat prea curand
Iar eu am ramas muritor
Cu inima-mi cuprinsa de recele vant.

Sunt singur si sa te-ating din nou as vrea
Dar tu esti prea departe,
Te-ai dus iubita mea
caci ingerul cel negru a vrut sa mi te ia.

Incet , incet cu pas nesigur
Cu inima zdrobita si tacuta
Incerc sa merg si singur
Pe drumul dragostei pierduta
………….
……

  1. diamia
    February 12, 2008 at 8:34 am

    S U F L E T

    În noapte de taină, cu lună,
    Lugubru, clopote răsună…
    Pe scena sufletului s-adună
    mimi fantomatici,
    ce joacă nebunatici
    În cerc de foc.

    Vâlvătaia sufletului
    e de nepotolit,
    aprină cu jar sfinţit,
    din focul sacru
    al Necuprinsului.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

