Home > Diverse > Scrisori

Scrisori


Tot stau si ma intreb … de ce nu mai scrie lumea scrisori ? … de cand cu internetul asta si cu e-mailul nu mai scrie lumea scrisori.

Imi aduc aminte , inainte sa apara internetul scriam scrisori mereu. Ba unui scriitor , ba unui prieten aflat la departare , ba unei iubite … scriam .. si nu scriam pe calulator , scriam de mina. Cati dintre voi mai scriu azi de mina ? De ce se mai invata scrisul in scoli ?
Vad peste tot in lume , inclusiv in Romania , elevi pe bancile scolii , care mai decare cu notebookuri (laptopuri) fistichii , cu tesxtpaduri si alte gadgeturi care mai de care mai smechere.
Ma intreb , cati dintre acesti elevi stiu sa scrie de mina ? Cati dintre ei vor mai sti sa scrie de mina ? Eu zic ca e pacat.

E drept , nici eu nu prea am mai scris de mina cam de mult timp , dar de maine ma apuc de scris din nou de mina … am sa scriu scrisori. Iubita nu mai am (ca sunt insurat) , dar prieteni tot mai am si sunt sigur ca va fi o surpriza placuta pentru ei in momentul in care au sa primeasca o scrisoare cu POSTA🙂
Parca e mai fascinant , mai nostalgic , zic eu sa primesti o scrisoare , e de moda veche stiu , dar totusi e mai placut.
E o surpriza placuta sa primesti in posta o scrisoare scrisa de cineva , pe linga toate reclamele si spamul pe care il primim astazi , pe linga toate facturile si toate tampeniile pe care le primim azi in cutia postala.

Va sugerez sa incercati si voi sa scrieti o scrisoare unui prieten , unei iubite , parintilor sau cuiva apropiat si sa vedeti surpriza placuta si bucuria pe care o sa o aduceti in inima destinatarului.
Eu zic sa scrieti acum cat mai aveti ocazia si in acelasi timp sa incercati experienta primirii unui raspuns la scrisoarea dumneavoastra.

Categories: Diverse Tags: , ,
  1. August 29, 2009 at 9:55 pm

    hehe, lumea mai scrie scrisori.Eu fac asta de cateva luni bune;))

  2. February 28, 2010 at 7:04 pm

    Buna ziua, Ajutati-ne sa salvam viata lui Sorin Gologan, un copil de numai 14 ani, maturizat inainte de vreme. Acest copil sufera de NEUROBLASTOM TORACIC, o forma rara de cancer, foarte grava, care evolueaza foarte rapid si ii ataca pe zi ce trece corpul si mintea. http://www.soringologan.info “Orice efort conteaza, oricat de mic”. Sorin va multumeste!!

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

